Поради щодо розрахунку кількості алкоголю і безалкогольних напоїв на весілля
25.01.2019 0

Поради щодо розрахунку кількості алкоголю і безалкогольних напоїв на весілля

Весілля
В закладки


Незважаючи на велику кількість весільних агентств, чимало майбутніх молодят або їх батьків вважає за краще планувати торжество самостійно. Адже ніхто не знає гостей краще, ніж друзі та родичі. Щоб не витратити занадто багато грошей, але при цьому не потрапити в незручну ситуацію, варто розглянути корисні поради щодо розрахунку кількості алкоголю і безалкогольних напоїв на весілля.

Загальні поради

Головне правило при плануванні торжества - алкогольних та інших напоїв обов'язково має бути в достатку до кінця події.

Існують два основні підходи до планування кількості випивки. Якщо ви досконально знаєте переваги кожного з ваших гостей, то на кожен столик виставляється саме ті напої, які будуть пити сидять за ним люди. А в разі якщо на вашому торжестві будуть присутні і не дуже добре знайомі люди, то стартовий набір пляшок на кожному столику повинен бути абсолютно однаковий.

Проміжні варіанти за рідкісними винятками не вітаються, адже кожен з гостей повинен бути для вас однаково доріг. Ситуації, коли гості будуть бачити на сусідньому столику елітні напої, які відсутні у них, неприпустимі - не повинно бути поділу гостей на категорії.

Основне допустиме виключення з цього правила - столик молодих і їх батьків, на якому рівень напоїв може бути трохи вище, ніж у всіх інших. Хоча і це в цілому небажано.

Не забувайте, що наведений нижче розрахунок алкоголю на весілля є чисто орієнтовним, тому варто завжди враховувати особливості ваших гостей і взяти пляшечку-другу кожного з представлених напоїв про запас.

З чого почати оцінку

Насамперед потрібно порахувати загальну кількість гостей на вашому весіллі. Після цього ви можете розділити їх на три категорії:

  • ті, хто зазвичай п'є багато;
  • ті, хто п'є помірно;
  • ті, хто не п'є зовсім.

Якщо ви не в курсі переваг будь-якого гостя, за замовчуванням можна віднести його до помірно п'ють. А також варто заздалегідь оцінити кількість чоловіків і жінок, так як зазвичай вони віддають перевагу різним напої. Нарешті, варто врахувати очікуваний вік гостей.

    Прикидати кількість напоїв найпростіше, розділивши їх на кілька груп:

    • міцний алкоголь;
    • вино і винні напої;
    • пиво;
    • прохолодні напої без алкоголю.

    Розглянемо базові алгоритми оцінки необхідної кількості пляшок для кожної з цих категорій. Наведені закономірності відносяться тільки до весіль, який відзначають при помірній температурі. Якщо ваше торжество відбувається жарким літом, то міцного алкоголю можна взяти в 2 рази менше, а пива і вина - приблизно в 3 рази більше. І навпаки, якщо справа відбувається взимку, то краще збільшити в 2-3 рази кількість міцних напоїв і повністю відмовитися від пива.

    Міцні спиртні напої

    До категорії міцних прийнято відносити такі види алкоголю:

    • горілка;
    • коньяк або бренді;
    • ром;
    • джин;
    • віскі;
    • інші напої міцністю від 30 градусів.

    Зазвичай ці напої п'ють чоловіки, тому розрахунок зручніше робити саме на гостей чоловічої статі.

    За замовчуванням очікуваного кількість випитого помірно п'ють гостями міцного алкоголю становить близько 300 грам на людину. Для сильно питущих гостей цей показник прагне до 0,5 л.

    Таким чином, якщо на вашому торжестві буде присутній близько 30 чоловіків, то вам знадобиться від 9 літрів міцних напоїв, а значить 18 пляшок об'ємом по 0,5 л або 13 пляшок об'ємом по 0,7 л.

    Якщо на вашому банкеті очікується 20 середньо питущих гостей і 10 сильно питущих, то вам знадобиться 11 л міцного спиртного - це 22 півлітрові пляшки або 16 ємностей по 0,7 л.

    З урахуванням російських традицій, найпоширеніша пропорція між видами міцного алкоголю - це 60% горілки і 40% коньяку, віскі, рому і так далі.

    Якщо на вашому банкеті будуть переважно присутні люди старшого віку, то кількість горілки можна збільшити до 70%. Якщо ж, навпаки, очікується велика кількість молоді, то краще за все знизити кількість горілки до 35% і при цьому взяти 30% віскі і 35% коньяку.

    Вино і шампанське

    Цю категорію напоїв зазвичай вважають за краще вживати жінки, так що розумно виключити чоловіків з цієї частини оцінки і прикидати кількість пляшок виходячи з кількості представниць прекрасної статі. Тут розрахунок помітно простіше, ніж у випадку міцного алкоголю - на кожну гостю варто взяти по 1 пляшці вина об'ємом в 0,7 літра. При цьому варто враховувати, що червоні вина зазвичай популярнішим білих, тому на кожні 6 пляшок червоного варто взяти 4 пляшки білого.

    Якщо ви хочете, щоб на вашому торжестві замість вина присутній мартіні або інші вермути, то базові пропорції для нього такі ж, як і для звичайного вина.

    Що до категорії напою, то перевагу варто віддати в рівній мірі напівсухим і напівсолодких вин. Десертні вина гарні до легких закусок, тому навряд чи будуть популярні на банкеті. Сухе вино - продукт для окремих цінителів, тому не варто ставити його на кожен столик. Однак кілька пляшок цього напою про запас варто все-таки придбати на випадок, якщо за столом виявиться гість, п'є тільки таке вино.

    Окремою категорією винних напоїв на весіллях вважається шампанське. Перші тости зазвичай говоряться саме з ним, тому кожен гість повинен мати можливість отримати келих і хоча б пригубити з нього. А значить, на кожного гостя весілля, незалежно від його віку, статі та алкогольних переваг, має припадати по 250 мл шампанського. Так що якщо на вашому весіллі очікується всього 50 чоловік, то вам знадобиться 13 л цього напою, тобто 19 пляшок ємністю 0,7 л.

    Пиво на банкет

    У наш час не рідкістю стали випадки, коли людина принципово не вживає ніякої алкоголь, крім пива.

    І якщо раніше пиво на весільному банкеті вважалося ознакою поганого смаку, то зараз присутність пінного напою якщо не на столиках, то хоча б в меню, скоріше, вітається. Особливо це актуально для весіль, які граються в спекотні літні дні.

    Кожному гостю, який точно буде пити пиво, варто взяти хоча б по 2 л цього напою. А влітку найкраще взяти по 2-3 л пива на кожного гостя вашого свята. Само собою, краще за все буде крафтового пиво від приватних броварень або елітні марки на кшталт Guiness і Hoegaarden. При цьому співвідношення світлого і темного пива має бути близько 70 і 30% відповідно.

    Детальніше про те, як розрахувати кількість алкогольних напоїв на весілля, ви дізнаєтеся з відео нижче.

    Безалкогольні напої

    Мінімальним обсягом доступних прохолодних напоїв без алкоголю вважається 1,5 л на людину. Спекотного літа можете сміливо помножити цю цифру на 2.

    При цьому близько 1 л з цієї цифри повинна складати мінеральна вода. Найкраще брати приблизно 70% негазованої мінералки і 30% газованої.

    Сервірувати її у великих ємностях небажано - краще нехай у кожного гостя буде під рукою скляна пляшка об'ємом до 0,5 л.

    Крім того, на кожного гостя варто запасти близько 0,5 л соку або морсу. Найчастіше на весіллях використовуються апельсиновий і яблучний соки в рівних частках. Також можна порекомендувати виноградний сік.

    Напої для прогулянки та РАГСу

    Виконуючи розрахунок на всю церемонію, а не тільки для банкету, не забудьте врахувати напої, необхідні для реєстрації шлюбу і подальшої прогулянки.

    На офіційну частину досить взяти шампанське з розрахунку по 1 келиху на кожну людину, яка буде на ній присутні.

    Якщо ви плануєте запросити в ЗАГС 10 гостей, то вам відповідно знадобиться 2,5 л або 4 пляшки іскристого вина.

    На прогулянку можна взяти в 2 рази менше пляшок шампанського, ніж в ній буде учасників. Так, якщо в ній будуть брати участь 10 осіб, то варто взяти з собою 5 пляшок. Тільки не забудьте взяти з собою і безалкогольні напої з розрахунку 300 г на 1 людину. Зручніше і практичніше за все взяти з собою по 1 пляшці обсягом по 0,33 л для кожного з учасників прогулянки.

    Комментарии (0)
    Додати коментар
    Що слід дарувати на 39 років з дня весілля?
    Не кожна пара може відзначити 39-річний день народження своєї сім'ї. Як називається весілля, «молодята» на якій майже 4 десятки років йдуть по життю рука об
    Що дарують на вінчання?
    У сучасному світі багато закоханих серця бажають вступати в шлюб не тільки на паперовій основі перед обличчям держави, а й дати клятву любові і вірності перед богом.
    Фуршет на весілля: особливості та правила організації
    Одним з варіантів святкування сучасного весілля є фуршет. Це міні-банкет, розрахований на невелику кількість людей.
    Камерна весілля: що це таке і як її провести?
    Пишні урочистості з великими застіллями і купою гостей, багатьох з яких ви бачите в перший раз в житті, давно канули в Лету.
    Що подарувати на 29-ту річницю весілля?
    Кожна річниця спільного життя - це важлива подія для будь-якої подружньої пари. Проживши разом близько тридцяти років, подружжя святкують оксамитову весілля.