Як провести весілля у вузькому колі друзів і рідних?
03.03.2019 0

Як провести весілля у вузькому колі друзів і рідних?

Весілля
В закладки


Сучасні молодята все частіше і частіше відмовляються від проведення гучних весільних урочистостей з численними гостями. Аргументи при цьому можуть бути різними, але основними найчастіше є:

  • величезний бюджет;
  • втому подібного заходу;
  • можливі ексцеси.

Організувати красиве весілля можна навіть при скромних фінансових можливостях. А якщо ретельно продумати кожну дрібницю і проявити фантазію, то торжество надовго залишиться в пам'яті як молодят, так і запрошених.

Особливості весілля

Як провести свій перший сімейне свято, при цьому відмовившись від величезної кількості гостей, вирішують тільки самі молодята, керуючись своїми бажаннями і інтересами. Можливі різні варіанти:

  • весілля у вузькому колі друзів і рідних;
  • торжество в невеликій дружній компанії;
  • весільний вечір з родиною, батьками;
  • романтична вечеря удвох.

Кожен з цих варіантів має свої особливості. Важливо, щоб свято не перетворилося на звичайні посиденьки, де гості поговорили, поїли, попили і благополучно все забули, вийшовши за поріг. Це повинен бути справжній день народження нової сім'ї, тому торжество вимагає правильної і продуманої організації. Якщо це різновікова компанія, що складається і з близьких родичів, часто вже досить літніх, і з більш молодих друзів, важливо, щоб нікому не було нудно, ніхто не сидів тихо в куточку.

Торжество в компанії близьких друзів, об'єднаних спільними інтересами, може бути незвичайним і несподіваним. Весільний вечір з батьками не повинен стати приводом для обговорення можливих проблем, неминуче виникають в будь-який молодій сім'ї, і тим більше не присвяченим природі, погоді і цінами на нафту. Романтична вечеря удвох не варто перетворювати в спільне приготування і поглинання нехай навіть найвишуканіших страв, для цього будуть інші приводи.

Першим помічником в будь-якому випадку буде фантазія самих молодих, свідків, батьків, друзів. Спільна підготовка до свята здатна згуртувати майбутніх родичів і відкрити несподівані здібності і таланти. При організації весілля необхідно скласти психологічний портрет кожного з гостей. Цей момент буде визначальним при вирішенні всіх питань: де буде проходити торжество, чи потрібно запрошувати тамаду, яким буде сценарій.

Де провести торжество?

При виборі місця для проведення весілля найпоширенішими будуть варіанти:

  • будинки;
  • в ресторані.

Будинки

Плюси при організації торжества в квартирі або у власному будинку безсумнівні:

  • домашня обстановка, що дозволяє комфортно розташуватися як літнім родичам, так і гостям з маленькими дітьми;
  • значне скорочення фінансових витрат, так як відпадає необхідність оплачувати оренду ресторану, можна відмовитися від послуг тамади, музикантів і іншого персоналу;
  • немає обмежень у часі, не потрібно вирішувати питання, як дістатися додому і як доставити подарунки.

Але не варто думати, що при цьому буде потрібно менше зусиль, адже вся організація ляже на плечі молодих і батьків. До традиційних питань додадуться такі.

  • Кількість гостей. У звичайній квартирі складно зручно розмістити понад 15 осіб.
  • Приміщення під захід. У ньому має бути місце і для святкового столу, і для конкурсів, і для танців. Якщо це заміський будинок, то ці питання вирішити набагато простіше. Ідеальним варіантом для квартири буде можливість для застілля виділити одну кімнату, для рухливих заходів - іншу. Крім того, зайві меблі з них доведеться винести, а столи і стільці зручно розмістити.
  • прикраса приміщення. Весільної атрибутики необов'язково має бути багато, але вхід в квартиру, місця для молодят прикрасити необхідно. Доцільно організувати красиву фотозоні, продумати оформлення і розміщення квіткових композицій. Вази для квітів, які принесуть гості, потрібно приготувати заздалегідь.
  • вентиляція. Гостям не повинно бути душно, спекотно або холодно. Влітку створити такі умови в квартирі досить складно.
  • Музичний супровід. За допомогою в цьому питанні можна звернутися до друзів молодят. Сусідів необхідно попередити про можливі незручності, пов'язані з шумом і гучною музикою.
  • Закупівля та зберігання продуктів. У теплу пору року питання зберігання буде особливо актуальний.
  • Меню, приготування страв та подача на стіл. Всі ці турботи ляжуть на жіночу частину сім'ї, що створює серйозні незручності, тому в цьому питанні все ж варто звернутися до професіоналів. Цілком достатньо буде кухаря з помічником і офіціанта.
  • Посуд. Різномасті тарілки, фужери, ножі та інше не відповідають урочистості заходи. Може виникнути потреба в їх придбанні в необхідній кількості. Крім того, все це потрібно буде потім вимити і прибрати.
  • сценарій свята. Без нього ніяк не обійтися, навіть якщо не передбачається проведення конкурсів в силу кількості або віку гостей. Все повинно бути підготовлено і розписано буквально по хвилинах.

Якщо відповідально поставитися до вирішення всіх цих питань, то весілля будинку може стати яскравою і красивою і при цьому істотно заощадити сімейний бюджет.

В ресторані

Цей варіант проведення весілля у вузькому колі хороший тим, що можна здійснити будь-які задуми і фантазії, так як підійдуть навіть дуже маленькі майданчики. Традиційно це може бути ефектне торжество в одному з ресторанів міста. Практично в кожному з них є затишний невеликий зал. Можна зупинити свій вибір на пам'ятному для молодят романтичному невеликому кафе, організувавши камерний вечір «при свічках». Прекрасним варіантом стане виїзд в заміський ресторан з торжеством в наметі на природі або на березі водойми. При цьому можна передбачити готель на вихідні, де з зручністю розмістити всіх гостей і забезпечити їм розваги за інтересами.

Оригінальні сценарії свята без ведучого

Для проведення весілля у вузькому колі необов'язково запрошувати тамаду. Але навіть якщо подія відзначається тільки з найближчими родичами і не передбачає проведення безлічі конкурсів, сценарій заходу повинен бути продуманий обов'язково. Для початку необхідно визначитися, який саме хотілося б бачити весілля.

Варіантів безліч:

  • традиційне свято з дотриманням всіх необхідних обрядів;
  • тематичне весілля в єдиному стильовому рішенні;
  • креативне, незвичайний захід;
  • молодіжна весілля;
  • весілля в європейському стилі.

Розважити гостей без тамади молодій парі допоможуть свідки, батьки. Можна звернутися з цим проханням до когось з артистичних гостей. Так як така допомога вимагає чималих зусиль і серйозної попередньої підготовки, то цілком може розглядатися як весільний подарунок.

Основні принципи при розробці розважальної програми:

  • не затягувати час проведення конкурсів;
  • участь в них повинно бути добровільним і цікавим для всіх;
  • увагу до віку, статусу і характерам гостей;
  • відмова від обридлих і фривольних конкурсів.

При розробці сценарію можна спиратися на традиційний план весільного торжества, включаючи в міру необхідності власні творчі «знахідки»:

  • батьки зустрічають молодих з обов'язковим короваєм, проводять до столу, вимовляють напутні слова;
  • подячна мова молодят;
  • тости і поздоровлення гостей;
  • перший танець жениха і нареченої;
  • танці і рухомі конкурси;
  • винос весільного торта, урочисте спільне розрізання;
  • зняття фати і передача молодої дружини в руки чоловіка;
  • запалення нового сімейного вогнища, який символізує весільна свічка.

Це базова програма, урізноманітнити яку допоможуть конкурси, жарти, музичні і танцювальні подарунки.

Ідеї ​​конкурсів і розваг

Навіть в урочистій частині можна уникнути «офіціозу». Так як всі гості добре знайомі молодим і один одному, у вступному слові можна, не називаючи імен, до кожного звернутися з жартівливими віршованими рядками, а решта гостей здогадаються, про кого йде мова і привітають його оплесками. Традиційний вальс молодих може бути продовжений сучасними композиціями. Цей момент розвеселить присутніх і додасть нотку невимушеності.

Конкурси для молодят повинні бути несподіваними і найчастіше готуються свідками.

  • "Любить не любить". Молодим вручаються великі ромашки. На звороті кожної пелюстки написано якесь загадкове слово (імена, дати, розміри, вага, параметри, пам'ятні місця і т. Д.). Завдання нареченого і нареченої - вгадати, що вони означають. Таким же чином, але тільки по одній ромашці можна «наворожити» коло сімейних обов'язків.
  • «Вгадай-ка». Нареченій зав'язують очі і пропонують вгадати, хто її поцілує - наречений або хтось із гостей. Цілує весь час наречений, питання: чи здогадається вона?
  • «Крижинка, розтане». Молодим вручають по кубику льоду і пропонують розтопити «айсберг» можливого нерозуміння між ними. Гаряче і сильніше любов того, хто швидше впорається. За переможця окремий тост.

Залучити до підготовки до весілля якомога більшу кількість гостей і дати відпочинок ведучому допоможе попередня прохання молодих до всіх запрошеним: підготувати і провести власний конкурс, не відкриваючи його таємниці іншим. Звичайно, тут для контролю буде необхідна допомога батьків, щоб уникнути повторів, небажаних і нецікавих конкурсів, підготовки реквізиту. Щоб допомогти гостям, можна запропонувати вибрати конкурс з уже наявного списку.

Конкурси для майбутніх «батьків».

  • З зав'язаними очима сповити немовляти-ляльку або надіти памперс.
  • Парний конкурс: з зав'язаними очима «мама» (жінка) повинна нагодувати манною кашею або напоїти з соски «малюка» (чоловік). Пляшку наповнити можна чим завгодно: водою, лимонадом, колою. Звичайно, потрібно підготувати захисні фартухи для одягу «малюків».
  • «Вузлик зав'яжеться». Вибирається кілька пар. Гравці стають поруч і їх дотичні руки зв'язуються. Вільними руками потрібно зашнурувати кросівок і зав'язати красивий бантик. Переможе пара, швидше і акуратніше впоралася із завданням.

Варіантів конкурсів існує безліч. Завершити розважальну програму можна пропозицією до гостей оплесками визначити переможця на найцікавіший і веселий конкурс. Перемагає змагання, яке отримало найгучніші овації. За його ведучого - окремий тост.

Поширені помилки при самостійній організації

Варто уникати можливих помилок при плануванні.

  • Відсутність точного розрахунку бюджету. Саме він визначає всю підготовку до весілля.
  • Дощ, вітер, заметіль - такі погодні умови можуть зіпсувати свято.
  • Відсутність таймінгу. Текстовий розрахунок з урахуванням непередбачених обставин виключить ризик запізнення на церемонію або надмірно затягнутих моментів урочистості.
  • Економія на відео або фото. Весілля - один з найважливіших днів у житті, «перезняти» її не вдасться.
  • Хвилювання через дрібниці. Все можливе зроблено, тому зайве занепокоєння абсолютно ні до чого.

Головне для будь-якої весільної церемонії - наповнити цей день теплом і любов'ю. Через кілька років можливі помилки в організації забудуться, а щасливі моменти залишаться назавжди.

Про те, як організувати весілля у вузькому колі, дивіться в наступному відео.

Комментарии (0)
Додати коментар
10 Років спільного життя: яка це весілля і як прийнято її відзначати?
Десята річниця сімейного життя - чарівне подія, в народі її називають рожевою весіллям. До цього часу подружжя по-справжньому усвідомили емоційну близькість і
Поради щодо вибору подарунків на смагляву річницю
Здавалося б, зовсім недавно подружжя відзначило перлову весілля, і ось попереду вже нова річниця - 31 рік сімейного життя.
Чому на весіллі прийнято кричати «гірко»?
Жодна подія, здається, не може бути цікавіше і романтичніше, ніж російська весілля. Цьому ритуалу вже багато століть, і він встиг обрости різними прикметами і
Фуршет на весілля: особливості та правила організації
Одним з варіантів святкування сучасного весілля є фуршет. Це міні-банкет, розрахований на невелику кількість людей.
Камерна весілля: що це таке і як її провести?
Пишні урочистості з великими застіллями і купою гостей, багатьох з яких ви бачите в перший раз в житті, давно канули в Лету.