Особливості та ідеї для проведення виїзної реєстрації шлюбу
26.06.2019 0

Особливості та ідеї для проведення виїзної реєстрації шлюбу

Весілля
В закладки


Виїзна реєстрація - це дуже гарний, романтичний, проникливий і урочистий момент. Нестандартна весілля надає нареченому і нареченій більше можливостей для реалізації сміливих рішень. Але без правильного планування і організації весілля може перетворитися на муку і випробування не тільки для нареченого і нареченої, а й для гостей. І при цьому дуже важливо вибрати відповідне місце для церемонії, підібрати єдину стилістику для оформлення та скласти кілька сценарієм проведення торжества. Велику частину роботи по організації бажано довірити професійній команді весільних розпорядників. Але при великому бажанні молодята можуть заглибитися в тему і створити ідеальну весілля самостійно.

Що це таке?

В останні роки виїзна реєстрація шлюбу стає популярною заміною традиційного торжества в РАГСі. За останні п'ять років кількість закоханих пар, які обирають саме європейську виїзну церемонію, різко зросла. На сьогоднішній день кожна третя пара вибирає торжество в цьому форматі.

І неспроста, оскільки саме виїзна церемонія дозволяє створити більш спокійну і душевну атмосферу свята, уникнути поспіху і міських пробок, великого скупчення людей і масовості. Надається вільний вибір місця, дати та часу торжества.

Провести церемонію можна навіть в декількох культурних чи історичних місцях міста.

Торжество набуває неповторну оригінальність.

Але при незнанні деяких особливостей відбувається підміна понять. Опис очевидних переваг виїзної реєстрації перед стандартної офіційної весіллям буде неповним без додаткових нюансів. З юридичної точки зору виїзна реєстрація не має сили, тому що офіційно зареєструвати шлюб можна тільки в РАГСі. А при виїзному торжестві перед гостями розігрується своєрідна театральна постановка за участю молодят, де роль реєстратора виконує професійний актор, а улюблені розписуються в символічному свідоцтві.

Види

Офіційна реєстрація шлюбу має на увазі внесення інформації до Книги реєстрації актів цивільного стану. І на сьогоднішній день зробити це можливо виключно в РАГСі, оскільки виносити документ за межі установи заборонено. Тому перед урочистою виїзною реєстрацією молодята повинні офіційно зареєструвати шлюб в РАГСі. І тільки в такому випадку наречений стає чоловіком, а наречена - дружиною.

Але закон включає ряд підстав, за яких офіційно зареєструвати шлюбу можна за межами РАГСу:

  • якщо жених і наречена по незалежних від неї причин не можуть прийти в ЗАГС;
  • якщо наречений або наречена знаходиться під висновком або на лікуванні в лікарні.

В інших випадках при виїзної реєстрації молодята повинні сплатити держмито і оформити офіційні документи про шлюб. Для цього за місяць до планованої весілля закохані подають заяву в РАГСі або через сайт держпослуг і вибирають дату для вступу в шлюб.

Найчастіше для урочистої реєстрації в РАГСі виділяються п'ятниця і субота. А реєстрацію в формальній обстановці можна провести в будь-який інший день.

    Але при цьому атрибутика свята все одно зберігається: молодята розписуються в залі одружень, в цей час звучить музичний супровід, реєстратор вимовляє стандартну вітальну промову. При цьому молодята можуть бути одягнені в буденний одяг, не запрошувати з собою рідних і друзів і навіть не обмінюватися обручками.

    Після внесення підписів в Книгу реєстрації актів закохані отримують свідоцтво про офіційну реєстрацію шлюбу. Зареєструвати шлюб бажано за кілька днів до урочистої церемонії, коли процес організації свята буде на завершальній стадії. І цей день є початком сімейного життя пари. Але який день вважати точкою відліку: дату офіційної або урочистої реєстрації - молодята можуть вирішувати самі.

    Плюси і мінуси

    Відмінність офіційної церемонії від символічної вловиме вже з назв. Але перед тим як відмовитися від виїзної реєстрації, необхідно вивчити всі плюси і мінуси.

    В першу чергу варто сказати про переваги виїзної реєстрації.

    • Закохані можуть вибрати будь-яку дату, день тижня і час для проведення урочистої реєстрації. І при цьому не потрібно буде поспішати, якщо збори нареченої займуть більше часу або відбудуться форс-мажорні обставини.
    • Традиційне укладення шлюбу в РАГСі має стандартний сценарій, при цьому гості з двох весіль найчастіше змушені тулитися в одному невеликому холі, ділити гардеробну і т. Д., Оскільки в дні урочистої реєстрації шлюбу ЗАГС виділяє для кожної пари близько 20-30 хвилин.
    • Звідси ж і випливає проблема з паркувальними місцями біля міського РАГСу. Привітати молодят поспішають не тільки рідні та близькі, а й друзі, а розвернутися на маленькій парковці гостям навіть з одного весілля досить важко, не кажучи вже про кортежі з 10 автомобілів.
    • Молодята мають можливість самостійно вибрати рамки і стандарти проведення торжества. Від цього залежить час проведення торжества і тривалість реєстрації. А процедуру обміну кільцями можна зробити по-справжньому святковою та романтичною.
    • На виїзній реєстрації немає обмежень за часом - можна організувати фуршетний стіл для гостей або відразу відправитися в банкетний зал на вечерю. А якщо молодята спізнюються до місця реєстрації, а гості вже зібралися, то можна організувати фуршет ще до початку церемонії з аперітівних напоями та закусками.
    • Кількість гостей на виїзному торжестві може бути необмежена. При цьому запрошені рідні та друзі під час одруження НЕ будуть товпитися в невеликому приміщенні. Для цього можна передбачити високі стільці з красивими чохлами, витримані в єдиному стилі з весільними прикрасами.

    Провести виїзну реєстрацію можна в будь-якій точці не тільки країни, а й планети. Молодята без праці можуть вступити в шлюб і обмінятися обручками на березі океану, на вершині будь-гори або навіть в повітрі на повітряній кулі. В даному випадку все залежить тільки від фантазії і фінансових можливостей.

    Недоліки виїзний символічної реєстрації шлюбу хоч і нечисленні, але представляють певні складності для молодят.

    • Виїзна реєстрація є добре відрепетируваним театральною виставою з найнятим актором, який нібито реєструє шлюб.
    • Виїзна реєстрація може виявитися дорожче стандартного торжества.
    • Місця для виїзного торжества необхідно бронювати за кілька місяців.
    • Підготовка до виїзного свята вимагає більше сил і часу.
    • При плануванні весілля наречений і наречена завжди стикаються з певними труднощами. І якщо процес організації виїзного торжества тягне за собою велику роботу в плані організації і проведення, то в той же час відкриває більше можливостей для реалізації сміливих ідей і створення ідеального весілля.

    Вибір місця проведення весілля

    Офіційно зареєструвати шлюб можна в будь-якому місто Росії, а також в зарубіжних країнах. Жителі Російської Федерації можуть офіційно вступити в шлюб в багатьох країнах, після чого необхідно буде перевести й нотаріально завірити отримане свідоцтво про шлюб. Офіційна реєстрація шлюбу є дійсною для росіян в країнах всіх континентів, серед яких Австралія, Нова Зеландія, Бразилія, Індія, Шрі-Ланка, Сейшели, Мексика, Фіджі, Куба, США, а також деякі країни Європи і СНД - і це далеко не повний список.

    У таких країнах, як Єгипет, ОАЕ, Таїланд і Китай, можна провести тільки символічну реєстрацію шлюбу. Тобто закохані скажуть клятви і обміняються обручками в романтичній обстановці, але офіційно реєструвати шлюб необхідно в Росії.

    Причин вибрати іншу країну для проведення весілля може бути багато.

    • Зимову і осінню весілля можна провести на тропічному узбережжі під пальмами в жаркій Домінікані.
    • Колорит і традиції проведення весіль в інших країнах здаються більш привабливими. В привабливою Грузії можна офіційно розписатися в місті закоханих Сигнахи. Саме тут можна зареєструвати шлюб навіть вночі, як і в Лас-Вегасі. Тому тут можна втілити ідею вечірньої красивою офіційної реєстрації.
    • Бажання провести нестандартне весілля і вимовити клятви любові і вірності посеред океану на великому кораблі або яхті.

      Але при виборі весілля за кордоном необхідно ретельно вивчити правила і норми подачі документів і проведення церемонії. Наприклад, в Чехії зареєструвати шлюб офіційно можна в міській мерії в певні дні, при цьому в стінах будівлі не буде весільної урочистій атрибутики. Молодята лише розпишуться в наданих документах і отримають свідоцтво про шлюб. А банкет вже можна провести в середньовічному замку або стилізованому ресторані. У Шрі-Ланці іноземці можуть вступити в шлюб тільки після того, як проживуть в країні 4 дні, на Сейшельських островах - 11 днів, а у Франції - 40 днів.

      Після офіційної реєстрації отриманий сертифікат необхідно перевести на англійську мову і нанести спеціальний штамп - апостиль. Для цього буде потрібно відвідати після весілля консульство або поставити додатковий штамп в Міністерстві закордонних справ. Ця процедура підтверджує, що свідоцтво про шлюб носить юридичні повноваження у всіх країнах Гаазької конференції. Після цього весь пакет документів надається в ЗАГС і в паспортний стіл за місцем проживання для того, щоб отримати офіційне свідоцтво від місцевих органів влади і проставити штампи в паспорти.

      Переклад свідоцтва про шлюб

      Вся процедура оформлення шлюбу за кордоном може здатися трудомісткою. Але при бажанні більшу частину роботи з документами можна передати весільному агентству, в такому випадку молодятам не буде потрібно відвідувати консульства і проставляти додаткові штампи для легалізації свідоцтва про шлюб.

      Організація і оформлення торжества

      Виїзне торжество - це відмінний спосіб відзначити весілля красиво і стильно. Проведення церемонії не обмежена ні часом, ні місцем. Заміська садиба, покинута церква або лісова галявина - все це може стати відмінним місцем для проведення весілля в стилі рустик. Хорошим фоном стануть сінник та дерев'яні сходи. А організувати банкет в теплу пору року можна прямо під відкритим небом.

      Весільні агентства готові запропонувати молодим парам кілька готових варіантів по проведенню виїзного торжества. І при плануванні весілля в такому форматі необхідно враховувати кілька моментів.

      • Майданчик для виїзного торжества повинна ідеально підходити по стилістиці і комфорту як для молодят, так і для гостей.
      • Транспорт, на якому приїдуть молодята на місце реєстрації, підбирається з урахуванням стилістики весілля. Це може бути автомобіль, карета, човен або вертоліт - все залежить від фантазії і фінансової складової.
      • Розміщення гостей. Найкраще підібрати стільці для розсадження запрошених під час проведення церемонії.
      • Прикраси і весільна атрибутика. Для проведення виїзної церемонії буде потрібно встановити арку, доповнену квітами і стрічками, а також покласти доріжку для проходу нареченого і нареченої.
      • Музичний супровід - дуже важлива складова свята. Необов'язково використовувати вальс Мендельсона для проходу молодят по килимовій доріжці. А для першого танцю можна підібрати улюблену мелодію або пам'ятну пісню.
      • Фотозоні стане чудовою альтернативою на випадок форс-мажорних обставин, наприклад, якщо піде дощ або підніметься вітер.
      • Після проведення урочистої реєстрації непогано організувати невеликий фуршет для гостей, поки молодята фотографуються з рідними. Незамінні в даному випадку кейтеринг компанії, які в форматі виїзного обслуговування готові запропонувати невеликі фуршети або шикарне банкетне меню.

      Романтично і красиво виглядають весільні торжества на вулиці на фоні мальовничої природи. Влітку і теплою осінню для місця проведення може бути обраний берег озера або яскрава гай. Місце проведення церемонії може бути пам'ятним для молодят: символічно скріпити узи шлюбу в місці знайомства на міській набережній або в улюбленому парку. Для цього досить встановити красиву арку з квітами, стрічками, повітряними тканинами і весільною атрибутикою. І завчасно дуже важливо узгодити проведення весілля з адміністрацією парку або району.

      А якщо молодята хочуть провести весілля в лісі, то варто подбати про те, щоб захистити не тільки себе і гостей, а також їжу і напої від комах. І найпростіший спосіб - це розставити по периметру локації спеціальні димлячі спіралі, використовувати спреї та аерозолі. А також доведеться відмовитися від солодких коктейлів і десертів, які здадуться дуже привабливими для ос і бджіл.

      Але погода на літній весіллі може зіграти злий жарт з молодятами. І тому на випадок дощу необхідно заздалегідь розробити план Б, до якого можна буде вдатися вже в день весілля. Виїзну реєстрацію під відкритим небом знадобиться перенести в закрите приміщення або передбачити намет або мобільний навіс. Це таке ж необхідна умова і на випадок спекотного палючого сонця або сильного вітру. Непогано вибрати для проведення весілля територію біля готелю або банкетного залу, в такому випадку перенести реєстрацію в просторий і красивий хол не складе труднощів, і при цьому церемонія не втратить урочистості. Виїзна церемонія займе близько півтори години, і за цей час зачіска нареченої і настрій гостей з-за негоди може бути зіпсовано.

      А взимку варто вибрати закрите приміщення в лоні природи або банкетний зал. При цьому необов'язково проводити церемонію далеко від місця святкування.

      При виборі місця для виїзної реєстрації необхідно також проводити консультації з фотографом. При розстановці всіх необхідних весільних атрибутів, таких як арка, доріжка і стільці для гостей, необхідно також враховувати ще й положення сонця, і кількість світла саме під час проведення торжества. Якщо яскраві сонячні промені будуть світити молодятам прямо в обличчя протягом усієї церемонії, то більшість фотографій виявляться невдалими.

      Вихід нареченого і нареченої

      Окремої сценарію вимагає вихід нареченого і нареченої під час виїзної реєстрації. При цьому всі запрошені на весілля вже повинні зайняти свої місця. І на випадок форс-мажорних обставин необхідно розглянути кілька варіантів.

      При складанні сценарію для виходу нареченого і нареченої враховується кілька моментів.

      • Переви справою слід подумати про час проведення церемонії. Початок рекомендується запланувати на післяобідній час, ближче в урочистому вечері, щоб залишити час для створення пам'ятних фотографій з молодятами і зйомки відео.
      • Яким чином наречений і наречена постануть перед гостями: разом чи окремо.
      • Хто братиме участь у виході молодят. Друзі і подружки можуть виходити по доріжці перед нареченим і нареченою під запальну музику, а провести наречену до арки для реєстрації може тато чи дідусь.
        • Хто буде виносити кільця. Довірити цей урочистий і важливий момент можна молодшій сестрі нареченої. До того ж участь дітей на весіллі завжди виглядає мило і ефектно. Але також кільця можуть лежати на декорованого подушечці на столику біля арки поруч з ведучим.
        • Музичний супровід (під яку музику виходитимуть молодята). Для виходу друзів, подружок, нареченого і нареченої можна підібрати різні пісні. Додатково рекомендується подбати про другий флешці з записаними треками на всякий випадок.
        • Клятви нареченого і нареченої - це дуже хвилююча і романтичне доповнення до урочистої церемонії. Молодята можуть заздалегідь підготувати мова і прочитати її на пам'ять або можуть повторювати складену мова за ведучим. Другий варіант є більш розважальним, ніж зворушливим.
        • Зона для гостей - дуже важливий момент на весіллі. Запрошені спостерігатимуть за церемонією, сидячи або стоячи. Якщо місце для виїзної реєстрації дозволяє, то варто поставити переносні стільці для гостей, оскільки виїзна церемонія займе близько півтори години.
        • Фуршет допоможе зайняти запрошених гостей, поки вони чекають на приїзд молодят на місце реєстрації.

        Організація виїзної реєстрації шлюбу потребує чимало зусиль і коштів. Але якщо довірити цю роботу професійній команді весільних організаторів, не доведеться нервувати і контролювати безліч моментів, і тоді наречений і наречена отримають від власного весілля велике задоволення.

        Які обов'язкові умови для проведення церемонії виїзної реєстрації шлюбу повинні бути виконані молодятами обов'язково можна дізнатися з відео нижче.

        Комментарии (0)
        Додати коментар
        Як організувати зустріч нареченого без викупу нареченої на весіллі?
        Весілля - це особливий день в житті кожної пари, тому хочеться, щоб він запам'ятався на все життя.
        Чи потрібні свідки при реєстрації шлюбу?
        Сімейне законодавство і народні традиції хвилюють молодят, коли вони починають планувати весілля.
        Через скільки днів після подачі заяви в ЗАГС розписують пару?
        Для двох люблячих сердець обов'язково настає момент, коли вони вирішують узаконити свої стосунки.
        Умови та порядок державної реєстрації шлюбу
        Весілля - особливий день в житті кожної людини. У нашій країні для того щоб стати чоловіком і дружиною, необхідно офіційно зареєструвати шлюб.
        Камерна весілля: що це таке і як її провести?
        Пишні урочистості з великими застіллями і купою гостей, багатьох з яких ви бачите в перший раз в житті, давно канули в Лету.